vineri, 31 iulie 2009

Tocmai la Mare...

Uite ca tocmai am ajuns la Mare, langa Mare... Asa cum ne asteptam gropile din asfalt nu au fugit din calea noastra si ne-au oferit ocazia sa la testam, tirurile si-au vazut de traseul lor chiar daca unele au stat mai prost cu stopurile(sau ca sa fiu mai directa-> faceau economie de "energie" electrica, le era teama ca se invarte contorul de curent prea repede). Am revenit la un hotel la care am stat acum 2-3 ani (ma lasa memoria si am pierdut pozele) dar lucrurile nu au evoluat absolut deloc, ba chiar s-au uzat/deteriorat. E trist ca asa arata Romania turistica, e bine ca am un pat "bun" si Marea aproape. In orice clipa viata se comporta ca o balanta care cateodata trage mai mult spre plus, alteori spre minus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu