luni, 11 octombrie 2010

Transparenta face diferenta

Weekendul acesta am fost martor la scrierea povestii de dragoste dintre Adela&Cipi.
Tineri, frumosi, coplesiti de emotii si cu inima facand tumbe in piept, au pasit impreuna in biserica pentru a primi binecuvantarea divina.
Desi au trecut aproape 6 ani de cand sunt impreuna, Cipi a fost cel mai emotionat, fericit si mandru barbat ca se casatoreste, si-a vazut visul cu ochii.
Cu regret in suflet, nu am putut sa-i fiu nasa nici celei de-a doua prietene care s-a casatorit, drept urmare am purtat cu mandrie frumusetea de bratara cu aroma de frezie proaspata. Din cauza panglicii colorate, cei de la restaurant au considerat ca suntem clienti cu all - inclusive ;)))
La solicitarea frumoasei mirese, toate ne-am imbracat cu putin turquise si albastru. Am fost ca la o prezentare de moda cu rochii de seara pe turquise adunate din toate colturile lumii, dar foarte frumoase toate.
Despre Adela ce sa va scriu... a fost un inger pe pamant, o vrabiuta inghetata de emotii, cu o frumusete de trena pe care a tinut-o tot in brate. Nu a plans nimeni, iar trupa de shok a facut un show cum doar la zile mari intalnesti... Casa de Piatra si cerurile sa va fie mereu aproape!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu