luni, 14 septembrie 2009

Prima zi de scoala - acelasi calvar in fiecare an!

Imi amintesc, azi cu placere, prima zi de scoala din fiecare toamna, cand ne imbracam frumos, cumparam un buchet de flori si plecam cu pasi marunti spre scoala, gandind "Iar s-a terminat vacanta".
Azi nu m-a lovit aceasta amintire pentru ca mi-am dat seama ca drumul meu de maxim 20 minute pana la birou s-a transformat in o ora, blocata pe stradutele umplute de masini, copii, parinti, bunici si preoti, fara loc de parcare, fara loc sa intorc, sau macar sa ma dau jos din masina.
Totusi a fost Bine... anul trecut in Bucuresti, aceeasi zi, drumul meu de 30-45 min a fost strabatut in 2 ore 45 min.
Si daca tot vorbim despre scoala, sa nu uitam cat de scumpi sunt copiii. In ei sta toata valoarea noastra...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu