marți, 26 aprilie 2011

ReSPecT

Sunt pe ultima suta de metri, ultimele zile in care traim 2 persoane in acelasi corp si desi nu mancam cat doua, respiram si traim senzatii unice, invatam si ne adaptam la noul stil de viata. Eu, egoista de fel, ma tot intreb cum ma voi adapta la noul stil de viata, cum voi face fata, dar nu mi-am pus niciodata intrebarea: oare cum ma va suporta fiica-mea, oare cum se va adapta ea la lumea noua in care trece? Nu cred ca va fi usor pentru nimeni, dar sunt convinsa ca va fi al naibii de frumos!

Televizorul merge in deriva pe un talk show, dar imi atrag atentia doua doamne frumoase, mature si mai ales inteligente: Monica Tatoiu si Adriana Ikim. Cu ani in urma am tras concluzia ca barbatii romani sunt lipsiti de respect si atitudine constructiva in relatiile de cuplu datorita educatiei pe care au primit-o (sau NU?!?) acasa, iar principalele vinovate pentru respectul si afectiunea pe care barbatii le dezvolta pentru femeile din viata lor sunt chiar mamele. Cele doua invitate la TAlk show dezvoltau exact aceasta teorie si am simtit o mare usurare vazand ca aceste 2 femei cu experienta dubla de viata fata de mine, aceste femei care au vazut toate continentele si au cunoscut succesul la nivel international, aceste femei sustin aceeasi teorie. Amintiri cu relatii superbe distruse de mame imi fulgera in minte, dar nu vreau sa dezvolt acest subiect. Insist totusi sa-i multumesc mamei mele care desi a suferit ca un caine care isi vedea puii pe drumul gresit, ne-a lasat sa dam cu capul, ne-a intins un umar si ne-a sters lacrimile, asteptand rabdatoare sa revenim mai puternice si mai intelepte.

Revin la invitatele talkshowului care au confirmat din nou parerea barbatilor despre femeile destepte, voluntare, de succes - Distrug apetitul sexual! ... DA ... nu va dati ochii peste cap... Like it or not... pana la urma ...Totul se reduce la sexualitate!

Totusi exista si o solutie salvatoare pentru acest gen de femeie: trebuie sa gaseasca un barbat mult mai puternic/bun decat ea, care sa o poata domina si sa nu fie afectat de acest complex, un barbat care sa ii ofere mai mult decat poate ea singura sa isi ofere. Cand aceasta conditie nu mai e valabila, Domnilor... sunteti intr-un mare impas, iar multi dintre dvs. stiti foarte bine asta. Ador barbatii care sutin chiar si public ca incearca zi de zi sa isi faca fericite sotiile pentru ca stiu ca daca ei dau gres, se va gasi un altul sa o faca fericita si sa ii satisfaca nevoile. Felicitari Domnilor!

Ok, destul cu filosofiile ... sa ne intoarcem la ouale si Pastele noastre ;) Seara supeba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu