marți, 21 septembrie 2010

Romanie, plai cu dor

Azi experimentez pe propria piele, pentru a nu stiu cata oara ..., missen'rupismul romanesc care odata ce a batut ceasul ora fixa, rupe usa ...
Urasc sa fiu constiinta oamenilor cu care lucrez sau cateodata sa fiu eu bunul lor simt care se trezeste si le spune cam ce i-ar avantaja sa faca. Zilele trecute imi explica o pustioaica de-o varsta apropiata cu mine ca nu poate munci cu stomacul gol ... si'atunci am inteles din nou ce ne diferentiaza. Nici macar kg de pe cantar si nici stomacul gol ;(. Acesta e stilul romanesc.
Iar partea cea mai trista e ca nici macar in momentele in care stomacul e gol si toate conditiile sunt asigurate, rotitele din creierul lor nu se invart: fie fiindca salveaza energia pentru digestie, fie deja s-au plictisit de viata.
Doar nu e cantecul celebru: "Cu ce m-am ales in viata? Ce-am baut, ce-am mancat si cu ce am strans in brate...". Si inchiei cu raspunsul pe care il urasc cel mai mult "Asta e!"

Un comentariu:

  1. Poate tipa avea probleme serioase cu stomacul :)
    Fiecare om are motivatia proprie in munca: unii muncesc din pasiune, altii gandindu-se la salariul banos ce va veni, oameni mai perfectionisti, privesc munca ca pe o provocare, alti nu pot gandi nicio farama fara cafelutza de dimineata, altii sunt macinati de probleme (sanatate, sentimentale, etc)..etc etc etc si lista poate continua.
    Stilul "romanesc" e un stil e de fapt intalnit peste tot in lume.

    RăspundețiȘtergere