luni, 20 septembrie 2010

Love & Marriage

A trecut un weekend in care mi-as fi dorit sa fiu la toate cele 3 nunti la care am fost invitata, dar sunt si eu om, deci nu ma pot divide, dar pot alege. Am ramas la nunta de la Sibiu, in detrimentul celei de la palat de la Sinaia sau a celei in stil venetian, de pe lac la Snagov. Nu stiu de ce, dar am ales varianta cea mai simpla si deloc nu imi pare rau. De mult nu am mai vazut atatia tineri indragostiti, sub acelasi acoperis, parca plutea iubirea in aer.
Sunt chiar scarbita de nuntile facute pe stilul romanesc: "N-as vrea sa ma insor, dar a zis mama ca e cazul sa o iau pe asta dupa atatia ani"...uhhh...
Apoi toata magia zilei de sambata mi-a fost ruinata duminica pe la 12 cand m-au trezit vecinii de deasupra, care se certau din cauza sms-urilor primite pe mobil... cearta...tipete...aruncare cu obiecte prin casa... bataie corp la corp... hmmm... Love or Marriage???
Totusi avem o cultura si educatie deosebit de proasta in arta comunicarii si increderea in familie, ne plac scandalurile din telenovele, mai ales sa le aplicam acasa.
In fine, celor (foarte multi) care si-au unit destinele zilele acestea le urez sa fie mereu lafel de fericiti si sanatosi ca in aceasta zi ... fiindca sms-urile vor veni :)))

PS: Am reusit sa sochez prin faptul ca m-am prezentat single. DA, chiar si pe mine ;))) Asa descoperi ce cauti cu adevarat si uiti de compromisurile pentru societate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu