vineri, 9 iulie 2010

Lucrurile marunte te fac cu adevarat fericit!

Azi a fost o zi plina de surprize placute! Foarte placute! Am primit un buchet de flori de la un colaborator pe care l-am vazut o singura data in viata. Reactia publicului ar fi "isi doreste mai mult de la tine". Nu e chiar asa! In locurile civilizate, a darui un buchet de flori e un gest de gentleman.
A doua surpriza a fost sa descopar in Sibiu un restaurant cu Lasagna cu somon, spanac si ciuperci - un deliciu. Si pentru ca am reusit sa mananc intreaga portie (performanta pentru mine), baietii s-au gandit ca e cazul sa ma mentina in forma cu o noua surpriza: town scooter-ul din poza.
E demential sa mergi cu trotineta in fusta si tocuri pe piatra cubica din Piata Mare, dar merita testata senzatia. Ideea e ca am foarte multe motive sa o folosesc, iar cat timp vremea imi va permite, voi profita de ea la maxim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu