luni, 5 iulie 2010

Facebook, hi5 si alte retele de socializare

Te-ai intrebat vreodata la ce ajuta toate aceste retele de socializare?
In timp, eu am ajuns la urmatoarele concluzii:
1. Sunt ideale sa descoperi cum arata amanta logodnicului tau de care ai aflat cand te-a sunat vecina de peste drum. Te-ai intrebat vreodata de unde a avut ea mobilul tau persona? Nu, dar avea mare dreptate cu amanta.
2. Cine cu cine e cuplat? si care? cum? si la cine vrajeste?
3. Sunt foarte ok daca un necunoscut s-a indragostit la prima vedere de tine, dar are in cercul de prieteni vre-un prieten de-al tau. Te trezesti mult mai usor cu buchete de flori la birou sau serenade la geam :)
4. Sunt foarte ok sa afli ce mai face fosta amanta a fostului tau iubit, fiindca intre timp ati devenit bune cunostinte, chiar mai schimabti mailuri periodic ca sa va laudati fiecare cat de bine o duce.
5. In general persoanele lipsite de incredere, fac declaratii de dragoste publice catre "noua achizitie", doar pentru a fi siguri ca sunt cititi de fostul/fosta. (Ma tot intreb cum poti imparti un pat cu cineva care sti ca viseaza non-stop la altul/alta? Cata demnitate?)
6. Locul ideal de lansare a tuturor divelor si "divilor?!?" care au pus mana pe o camera foto mai noua, au imprumutat niste carpe ceva mai misto si au organizat un "Shooting Profesional" pe peretele din bucatarie (ca e alb) sau in gradina bunicii. Albumul trebuie sa se numeasca "Book".
7. Pentru ca 7 e numarul meu norocos il ocup cu ceea ce iubesc eu mai mult din retelele sociale. Ador sa ascult muzica pe youtube pentru ca ma plictisesc mult prea repede de tot ce am in laptop, iar viata fara muzica Nu E Viata. Asa ca, cel mai simplu pentru mine e sa-mi pun muzica preferata si lucrurile care imi plac pe profilul personal pe care il impart doar cu prietenii apropiati. E ca si cum ma au pe mine si pasiunile mele, mereu aproape.
So ... any comments?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu