miercuri, 30 iunie 2010

Piata auto in scadere. Eu ce ma fac?

Ma tot gandesc de ceva vreme sa imi schimb masina. De fapt in toamna imi doream foarte mult sa treaca iarna ca sa pot circula cu o masina cabrio. A trecut timpul si am uitat sa ma interesez de vanzare-cuparare auto noi sau second hand.
Citeam de dimineata despre ingrijorarea celor din piata auto legata de cresterea cotei de TVA la 24% si solutiile propuse pentru a mentine vanzarile pe o linie de plutire. Sincer, au motiv sa se ingijoreze fiindca chiar si cei din domeniul asigurarilor private(unde sumele rulate sunt mult mai mici) se plang pemanent.
Mi-a fost destul de usor sa inteleg ca nu o voi schimba pe Corsi cu o masina noua cabrio, deci am ales site-ul cu anunturi auto tocmai.ro pentru a studia oferta si preturile de pe piata, mai ales la masinile second hand.
Nu reusesc mereu sa imi sustin financiar chiar toate visele, dar simt nevoia permanent sa ma documentez ce ofera piata in acest sens.
Asa ca am intrat pe tocmai.ro si mi-am ales cateva masinute care mi-ar placea.
1. Smartul cabrio mi-l doresc de cand eram studenta, iar cel din poza e unul foarte bine ingrijt, special pentru o "pisi" (la mine chiar are un sens foarte bun) care are toata ziua de alergat intr-un oras aglomerat, cu putine locuri de parcare.
2. Adoram un Audi A3 cabrio pentru felul in care arata din exterior, iar A4 cabrio din poza de mai sus, chiar mi se pare misto pentru o femeie, doar ca NU si pentru mine. Audi nu este o marca care sa ma reprezinte, am condus A4 vre-un an, dar nu ma reprezinta, nu sunt eu.
3. In schimb, Fiatul 600 turquise l-as conduce cu cea mai mare mandrie si placere. Mai este unul mov pe tocmai.ro, cu bordul cu puf si stelute - foarte gay si crazy.
4. L-am ales pe Mini Cooper fiindca mai multe persoane susutin ca mi s-ar potrivi de minune. Eu nu il simt deloc apropiat de sufletul meu, mi se pare prea mic. Singurul care m-ar "coafa" ar fi Mini-ul de la Red-Bull, da, acela e Cool!
Eram curioasa ce gusturi mai are romanul in materie de auto noi si second-hand, surpriza: BMW si Skoda sunt in topul cautarilor online in domeniul auto. Iar pe tocmai.ro in topul cautarilor sunt tot marcile auto.
BMW sunt interesante ca masini, desi 80% din ele arata ca pentru cocalar.ro/manelar.ro. Eu raman fan Mercedes si (mai nou) Lexus, iar cabrio anul acesta nu mai caut... tocmai a tras o ploaie serioasa afara... cu vremea din Sibiu, mai capricioasa ca la Londra si strazile mai inundate decat in Venetia, nu mai e cazul de cabrio...

Un comentariu:

  1. Hahaha, nu stiam ca si tu vrei decapotabila :)

    Eu tocmai mi-am luat una, tot asa, ca moft/jucarie personala si sunt forate incantat.

    Mergi inainte cu dorinta asta, ca merita!

    RăspundețiȘtergere