miercuri, 2 iunie 2010

2012 sau 2014

Ma uitam la stirea aceasta si mi-am amintit de filmul 2012. Cine crede ca exista vreo legatura intre filmul SF, creeat de imaginatia dezvoltata a mintii umane si de tehnologia avansata? Colega mea imi povestea zilele trecute ca a citit "pe undeva" ca din 2014 urmeaza o era glaciara. Deci ar fi cazul sa ne echipam cu costumul cel mai rezistent la frig si o parasuta (in cazul in care suntem deasupra vre-unei gauri).
A mai fost si problema cu vulcanul care ne-a dat vietile peste cap. Dupa ce ne-am chinuit atatia ani sa inventam tehnologia necesara sa putem zbura in jurul lunii, unii au cumparat deja bilete sa pleca pe luna, altii au inventat piese muzicale ca vor sa plece pe marte... oare acum ce mai urmaza? What's next?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu