miercuri, 24 martie 2010

"M-am saturat de patul meu de'acasa"

A trecut primul meu an, reintoarsa in orasul copilariei mele si simt pe zi ce trece ca imi lipsesc tot mai mult. Incerc sa ma adaptez, dar nu pot uita de mine, flacara nu se poate stinge.
Urmeaza sa plecam cateva zile la Londra, mi-e frica de reactia mea, mi-e frica ca o sa ma trezesc din amorteala si o sa incep din nou sa vreau mai mult. Mai multa cultura, mai multa educatie, un business mult mai profitabil (desi traim vremuri de criza), mai multe zambete, mai multa dragoste si intelegere, mai mult sport si mai multa sanatate.
Sunt inca sub socul vestii ca O foarte buna prietena va pleca in Dubai, va lucra in Armani Hotel Dubai, va fi respectata pentru ca e femeie si este si va fi apreciata pentru ca arata foarte bine. Se vor termina barfele mondene si va elimina o mare parte din stresul cotidian romanesc.
Nu stiu de ce mi-am amintit tocmai azi de piesa de mai jos, de zilele de filmari... poate m-a lovit caldura de primavara?!? ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu