miercuri, 9 decembrie 2009

Pregatiri de Craciun

Iubesc perioada sarbatorilor de iarna datorita bucuriei care imi umple sufletul. Ador sa vad persoanele dragi cum se bucura la primirea unui cadou banal, ador frigul de afara si colindatorii, mirosul de brad si sa fiu in familie. Nu cred ca e Viena sau Londra sau orice capitala a lumii mai frumoasa decat casa ta plina cu cei dragi, in acea noapte speciala (Pe cei care nu simt nimic de Craciun ii sfatuiesc sa plece un an departe de cei dragi sau sa-l petreaca intr-o familie calda, primitoare si fericita).
O buna prietena a plecat de Craciun la Viena impreuna cu iubitul ei, visand la o vacanta superba, dar s-a intors căită "In viata mea n-o sa mai plec de Craciun departe de cei dragi, nimic nu se compara cu Craciunul romanesc".
Totusi, in afara de euforia momentului sunt foarte multe aspecte negative, mai ales pentru cei care locuiesc intr-un oras mare, gen Bucuresti. E o adevarata "placere" sa fi nevoit sa renunti la masina intreaga luna decembrie pentru a nu parcurge un drum de 20 minute in 2 ore, dar totusi in unele zile nu poti cara cat o masina, deci iti sacrifici timpul. Acesta este unul dintre motivele pentru care programul meu zilnic e intotdeauna diferit fata de cel al majoritatii: daca munca incepe cel mai tarziu la 9am, eu incep la 9.15 pentru ca la 9, cand ajunge toata lumea la birou si se elibereaza soselele, eu plec spre birou. Acelasi e motivul pentru care imi place sa aud masina de spalat noaptea sau sa fac cumparaturile cand toata lumea e la munca.
In ultima perioada am invatat o noua metoda de a economisi timpul: internetul. Cauti de vrei pe net, comanzi, platesi si primesti totul la usa. Prima achizitie a fost bilete de avion, apoi pasta de dinti de pe alte continente, haine, cosmetice si lista continua si azi.
De ce sa pierzi ore intregi in magazine, la cozi, blocat in trafic, cand poti rezolva totul din fata calculatorului? Poti trimite flori iubitei din o alta tara cu ajutorul internetului, ii poti trimite iubitului tortul preferat chiar daca va despart sute de kilometri.

Si totusi ce cadouri alegem anul acesta pentru cei dragi? Am intrat pe www.tocmai.ro, am inceput sa caut si uite ce am gasit:
-bunica: tablou, goblen, lumanari decorative pentru Craciun lucrate manual;
-mama: aparat de fitness, cosmetice, obiecte de artizanat lucrate manual;
-sora: parfum, bijuterii lucrate manual, extensii de par, sedinte de masaj;
-tata: bicicleta, o sticla de vin, accesorii pentru pescuit, crose de golf
-iubit(ă): ceas, parfum, schiuri/placa, caine/pisica, telefon mobil, poate chiar un atv;
Ramane sa te hotarasti fiindca on-line gasesti tocmai(.ro) ce iti doresti!

Iar pentru cei care cateodata traiesc cu gandul ca nu s-au nascut in locul potrivit, ignorati ritmul si ascultati versurile:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu