miercuri, 2 decembrie 2009

In ce tara traim?

Sunt profund marcata de ceea ce am descoperit ca vor romanii sa publice pe un site de anunturi. Cititi randurile de mai jos, sunt cat se poate de sincere, reale si neprelucrate, chiar socante.
"Ma numesc Catalin,am 31 de ani si sunt din bucuresti. eu si sotia mea avem 3 copii minunati. din pacate nu avem o locuinta,si nici un venit decent,stam pe unde putem,si facem tot ce ne sta in putere sa crestem acesti 3 copii.
Sotia mea este din nou insarcinata,iar noi nu mai suntem capabili,din punct de vedere,financiar,material,si moral,sa mai crestem acest copil care se va naste.
Dorim sa cautam o familie serioasa,care din motive personale nu poate avea un copil pe cale naturala,si doreste sa infieze un nou nascut.
NU AVEM NICI-UN FEL DE PRETENTII,FINANCIARE,MATERIALE,SAU DE AKTA NATURA. PERSOANELE INTERESATE NE POT CONTACTA TELEFONIC"
Acesta e rezultatul sloganului "Sa traiti bine!"? Oare mai traim? Ne mai miram si-i mai putem acuza pe acei romani care si-au vandut votul pentru o bucata de paine pe masa?
Cei care citesc aceste randuri sunt sigura ca nu si-au pus problema ca 1 leu pentru majoritatea locuitorilor Moldovei inseamna o paine la care nu ar renunta pentru un ziar. Acelasi ziar la Cluj costa 4 lei si nimeni nu-i asociaza cu o paine sau 1 litru de lapte.
Cei care fumeaza un pachet de tigari pe zi (10lei) s-au gandit vreodata ca prin acei bani am putea salva Romania de analfabetism? Dar am fost prea saraci toata viata noastra ca sa nu fim egoisti sau sa ne pese.
E momentul sa le intindem o mana de ajutor!

Un comentariu:

  1. Este foarte trist ce se intampla. Da putem insa suntem prea putini care si vrem din pacate. Sunt din ce in ce mai putini cei care se gandesc si la cei nevoiasi...Trist...

    RăspundețiȘtergere