marți, 15 decembrie 2009

Mare e gradina Domnului

Trebuie sa marchez pe blog aceasta zi, fiindca de dimineata am descoperit doua anunturi care mi-au amintit din nou cat de diferita este fiecare regiune a acestei tari, chiar fiecare oras. Intotdeauna mi-a placut sa caltoresc foarte mult si am reusit sa descopar o foarte mare parte din furmusetile tarii cat si din Europa. Totusi nu am ajuns vreodata la Bistrita, sa stau macar 2 zile in acest oras ca sa inteleg stilul de viata si oamenii.
Conform stilului romanesc "toti vrem sa fim patroni, nu conteaza la cine sau la ce". Fie ca va vine sa credeti sau nu, domnisoara din imaginea de mai jos vinde mobilier pentru bar. Este vorba de masa cu banci la un pret accesibil.
Dar domnisoara nu vinde doar banci, ea cred ca a inventat si noul model de scaun matrimonial. Da, cel din poza se numeste scaun matrimonial. Voi ati inteles de ce? eu NU! Trebuie sa vedeti neaparat anuntul!
Iar serifa rosie din poza de mai jos e la oferta: daca vrei sa inchiriezi barul si sa devii "patron" pe ea o primesti bonus. Acest anunt se presupune ca e o prezentare pe business... si totusi, nu putem uita ca traim in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu