vineri, 12 februarie 2010

Tort de botez & Divorturi inevitabile

Pozele de mai jos sunt preluate din un anunt de pe site-ul de anunturi gratuite www.tocmai.ro, referitor la tortul de botez. Sunt senzationale! toata ziua mi-a stat mintea numai la ele.

Din greseala, am dat peste scrisoarea oficiala oferita presei de catre Amalia si Ilie Nastase si brusc m-am intristat. Mi-a revenit pulsul abia dupa ce am parcurs-o integral si mi-am dat seama ca nu m-au dezamagit nici de aceasta data.
Intodeauna mi s-au parut un cuplu atat de frumos, iar aici nu ma refer la aspectul fizic sau diferenta de varsta dintre ei, ci la frumusetea si intelegerea lor ca si cuplu, ca si parteneri de viata. Mereu au fost echilibrati si se citea un clam pe fata lor, iar acelasi calm il exprima si in aceasta scrisoare. Ii apreciez din nou pentru maturitatea si intelepciunea cu care fac aceasta despartire. Chiar zilele trecute scriam cat de mult apreciez oamenii care reusesc sa se desparta, dar totusi sa ramana amici si aproape de copiii. Dupa ani convietuiti impreuna mi se pare imposibil sa te certi cu persoana cu care te-ai casatorit si ai copiii, indiferent care ar fi motivul invocat si mi se pare corecta decizia despartirii stabilita de comun acord.
Uitandu-ma la Amalia, ma vad pe mine, si pot spune ce a castigat si ce a pierdut in tot acest timp... a castigat un sot atent, iubitor, experimentat, care iesea cu caruciorul in parc la plimbare (eu l-am vazut de cateva ori), doua fete superbe, experienta de viata, intelepciune, maturitate si liniste... etc... dar a pierdut libertatea personalitatii ei, care a trebuit sa se adapteze prematur la noul mediu si noua viata.
Nu pot spune daca a castigat sau a pierdut nici nu putem cuantifica, cert este ca nu fac o tragedie din despartirea lor, ba chiar sunt constienti ca sunt doar buni prieteni si isi ofera reciproc libertatea de a merge mai departe. "Jos palaria!"
PS: Toate femeile implicate in relatii cu barbati mult mai in varsta ca ele, pe care le-am cunoscut, aratau mult mai imbatranite si mature fata de varsta lor reala. Cel mai simplu exemplu este o buna prietena care la 30 ani, cu 2 copii si sot de 30 ani, arata ca la 22 ani, iar in 2 ani s-a recasatorit cu noul sot de 47 ani si noul ei look o arata de 40 ani. Trist, dar adevarat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu