joi, 25 iunie 2009

Romantica incurabila sau "As cold as ice"?

Sunt foarte multe persoane in jurul meu care ar face pariu pe mii de euro ca sunt mai rece ca gheata, ca sunt "in stare sa clac pe cadavre" pentru a-mi atinge scopul, ca "mint"? ca nu ma inteleg, ca .... imi pare rau Dragilor... ati ratat esenta vietii... ati sarit peste canalul care face legatura cu mine si nu ati cazut in el.Nu am considerat niciodata ca sunt o Romantica, dar cred ca incep sa dezolt o pasiune pentru acest aspect al vietii. Sunt fascinata de versurile acestei piese http://www.youtube.com/watch?v=x25F3-sR2Yo (desi spuneam odata ca ii compatimesc pe cei care isi exprima gandurile citandu-i pe altii, eu doar am o pasiune pentru arta). Cu cateva minute in urma faceam un research pe net si am gasit acest site http://www.monamourstyle.ro/, inima mi-a fugit din piept si am ramas blocata sa sorb din priviri fiecare detaliu prezent aici. Tu ai sti ce stil de nunta vrei?Mie mi-a venit o pofta nebuna sa am nunta mea, macar de dragul acestor frumuseti. Cat de rafinat! hmmm... bun gust
Privind aceste poze, vad foarte clar si personajele principale. E simplu sa le vezi si tu, trebuie doar sa citesti cu ochii mintii si sa recunosti asocierile de stil, culori, arome... turquise, my passion for turqise, my memories of turquise
Mai e mult pana la nunta mea, dar azi mi-e atat de pofta ...?!?!

3 comentarii: