luni, 12 martie 2012

Centrul Lumii - EU

Ma uit in jur si jur ca nu vreau sa mai vad sau sa mai aud. Se pare ca au ajuns romanii sa divorteze pe acte ca sa poata inscrie copilul la scoala la care le e mai usor, asta cei care nu isi permit sa dea sume exorbitante pentru  educatia copiilor. Saptamana trecuta admiram pe avion romanii stresati, nervosi, frustrati de saracia pe care o lasa in tara, fericiti pentru bogatiile pe care le ofera alte tari.

Acum e si sezonul inmormantarilor, zilnic aflu de vre-un cunoscut ca se duce pe cealalta lume sau macar sun vre-un client care e la o inmormantare sau i-a explodat casa ... etc. Cei tineri sunt mai putin norocosi: avem o prietena de varsta noastra, necasatorita, fara copii sau iubit, dar acum incepe lupta cu cancerul. O alta prietena mai mica cu un an decat mine, cu o cariera de succces, probabil isi spune rugaciunile la ora asta, pentru ca asteapta rezultatele daca are cancer sau nu si isi face planul ce se va intampla cu scumpul ei baietel de 1 anisor.

Asa ca maine voi face ceea ce crede toata lumea despre mine: voi deveni centrul lumii mele. Maine nu voi face pentru nimeni - nimic. Maine voi fi Miss Univers, pentru o zi. Tot ce voi face va fi doar pentru mine! Adio fuga de dimineata pentru a lasa totul pregatit pt familie, iar eu sa nu am timp sa bag o firmitura in gura. Adio aruncat cateva toale pe mine si parul prins pe fuga, maine voi da tonul la fashion. Continuam cu relaxare la SPA, fara sa imi chitaie cineva sa termin mai repede si fara aglomeratia din weekend.

In aceste conditii, e normal sa fiu EU centrul lumii mele si poate spune oricine ce vrea. Ma umple de puritate piesa aceasta, ma intoarce in timp, ma invata din nou sa iubesc ... cand totul pare pierdut, reinveti sa te vindeci prin iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu