vineri, 25 februarie 2011

Femeile din online-ul romanesc ?!?

Ma lovesc azi de titlul unui newsletter - foarte interesant "Cine sunt femeile din online-ul romanesc". Il deschid plina de curiozitate, gandindu-ma ca cineva chiar a stat sa faca un top bine gandit, pe aceasta tema, dar surpriza ... apar in top doar femeile din grupul respectiv de media sau cele strans legate de acesta.

Daca articolul e atat de complex, iar pentru ei notiunea de "online romanesc" se limiteaza doar la "gardul" curtii lor, atunci restul grupurilor media, care detin ceva publicatii online, sunt si ele libere sa scrie ce vor si sa se declare cum vor. Oare cum ar fi ca fiecare sa ne facem o publicatie online in care sa scriem doar despre noi si sa ne laudam singuri ? ... hmmm ... patetic ...

Am incercat din greu sa citesc doar articolul, dar am vazut de 100 de ori reclama video expandabila, pe care desi doar din greseala (la 1sec mouseover) am deschis-o, totusi ... de cateva ori am facut si Click. Imi cer scuze celor de la Opel, mai ales departamentului lor de marketing, pentru ca le-am mancat degeaba bugetul de online, iar pe viitor le recomand variante mai eficiente de promovare ... nu vreau sa fac pe desteapta, dar exista solutii mai putin agresive, mult mai eficiente si mai putin costisitoare decat acel banner video.

Revenind la femeile puternice din online, a caror hobby-uri chiar nu ma intereseaza... si nici nu ma intereseaza cu ce isi umpleau timpul in facultate... revenind la aceste femei de online, descopar ca ele sunt sefe de divizii de vanzari de online, bloggerite - jurnaliste, sau provin din departamentul online al agentiilor de publicitate. Uau - that's it?!

Totusi, am pierdut esenta articolului ... nu am inteles mesajul sau legatura articolului cu titlul bumbastic?!?

Dragilor, titlurile fantastice vand bine si fac clickuri, dar doar o data! Imi revine greata pentru aceasta publicatie si pentru o lunga perioada de timp stiu ca nu voi mai citi nici macar titlul newsletterelor lor... As vrea sa trec mailurile lor in SPAM, dar ma rezum doar la o dezabonare si sa pun o stampila mare pe acea publicatie "GARBAGE"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu