joi, 27 ianuarie 2011

Muzica din/e viata mea

Nu stiu altii cum sunt, dar eu, cu fiecare piesa pe care o ascult... traiesc si retraiesc o poveste, o emotie, o intamplare, creierul meu devine foarte creativ sub influenta sunetelor, indiferent de stilul muzical abordat.


Nu stiu de ce, dar in fiecare an in luna Ianuarie se intampla sa dau peste aceasta piesa. E foarte ritmata si cu incarcatura (din punctul meu de vedere), dar mesajul ei ma contrariaza.
Prima reactie cand o asculti e ... Uau! Ce cool ca baiatul asta iubeste atat de intens si va ramane nemiscat, in locul unde a cunoscut-o ... poate...poate se intoarce intr-o buna zi ;))) Romantic, seamana cu povestea lui Romeo, dar in 2011 nu mai e la moda si nici practic.
Totusi, citind printre randuri, sunt iubiri care nu mor niciodata, desi unii aleg sa mearga mai departe sau altii nu (si asteapta...). Un exemplu de "woman who can't be moved" e Madalina, care nu a putut trece peste iubirea ce o purta pentru primul ei sot, desi acesta a murit, ea s-a recasatorit, chiar a avut si un copil ... totusi nu a putut trece peste.
Drept urmare, aceasta e o piesa a sinucigasilor in viziunea mea, iar cand zic sinucigas ma refer la cei care nu isi pot gestiona sentimentele si emotiile in corespondenta cu realitatea si prefera sa traiasca in imaginatia lor.

3 comentarii:

  1. lucreaza la embend ca sa nu se vada asa clipul

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai revenit ! Ma bucura si ma incanta permanent cuvintele tale ! Nu pot sa nu fiu surprins/a de fiecare data cand te citesc. An An Nou fericit, Bonnie !

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi Razvan,

    Asa sunt eu de lunatica si aiurita, cand e vorba de ce-i al meu... sar peste anumite detalii. Si de data aceasta sunt ca pantofarul cu patofii dezlipiti ;)... acum sper ca e ok.

    Weekend placut tuturor si "Tks 4 reading me ;)"

    RăspundețiȘtergere