luni, 5 aprilie 2010

Back to Life, Back to Reality

Romanie, dulce Romanie! Ce-ti doresc eu tie?!?

Vin dupa o mini-vacanta de Paste petrecuta la Londra, vin relaxata la minte, obosita fizic si totusi foarte incantata. E impresionant cat de repede ne adaptam la conditiile si traiul decent de afara si cat de repede uitam aspectele bune cand ne intoarcem in tara. Cum putem fi civilizati intr-o tara civilizata si devenim vandali, sau mai rau, tarani, in tara noastra? Cum putem respecta regulile unei tari civilizate si desconsidera tara noastra? Unde a disparut patriotismul si mandria noastra ca suntem Romani?

Cam asta e soarta pe care ne-o meritam, avand in vedere ca am lasat sa plece toata pleava societatii, sa ne reprezinte in strainatate. Nu sunt ei de vina ca au plecat sa castige o paine, ci noi ca nu le-am dat-o aici, ca nu i-am scolit si educat. Dar sa lasam aspectele mai putin placute si sa le vedem pe cele placute ale vietii la Londra.

La ora 15.30 (in timpul saptamanii) puburile erau pline de oameni de toate varstele/sexele, iesiti de la job, cu latopul pe umar si adidasii neasortati la tinuta lor business, care mancau fish&chips si beau cel putin 3 beri inainte sa plece acasa. Toata lumea relaxata isi lua drinkul de dupa munca...
O mega portie de fish&chips si o bere bruna. Mi-era foarte foame si eram foarte obosita.
Daca tot am ajuns la Londra, era pacat sa nu dam o tura la Ministry of Sound, unde l-am prins pe James Zabiela Live (desi nu se fuma in club, se simtea o aroma de verdeata). Am vrut sa ajungem si in Pacha London, dar era mega coada la intrare.
Am fost prea aproape de mare ca sa nu dam o tura. Am gasit pe faleza un Cofee-Shop in stil american, cu peretii roz si canapele turquise, cu chelnerite in roz, cu bonetica pe cap si machiate in stil Marlyn. Peretii localului erau tapetati cu poze cu Marilyn si Tommy. Cata originalitate, cata expresivitate, cata personalitate, cata relaxare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu